Pokud si zákazník přeje vrátit kredit, např. protože zaslal chybnou částku, je to možné. Je za to poplatek 50 Kč.
Postup je následující.
Zákazník musí písemně požádat o vrácení kreditu a uvést vše potřebné. Tedy z jakého účtu naposledy platil, číslo svého účtu, banku, telefonní číslo u nás apod. i důvod vrácení. Na základě této písemné žádosti je mu vystaven a emailem zaslán opravný daňový doklad. Zákazník potvrdí jeho přijetí. V potvrzení přijetí musí být uvedeno číslo daňového dokladu a datum, kdy jej přijal.
Tuto emailovou komunikaci si vytiskneme a založíme spolu s opravným daňovým dokladem. Zákazník je pak povinen do účetnictví dát i tento opravný doklad, proto tato extra byrokracie.
Teprve poté můžeme zaslat peníze zpět.
Text emailu žádajícího potvrzení:
Tímto Vás žádáme o potvrzení opravného daňového dokladu, potvrzení nám pošlete e-mailem. Stačí pouze informace, že dobropis č. ... Jste převzali dne.. S přáním krásného dne