Než začnete telefon nastavovat, doporučujeme provést
tovární reset.
Potom postupujte následovně:
Port proxy serveru v případě potíží můžete nastavit též na 443, nebo 6688, vyřeší to to tak případné potíže se sip ALG. Jako položku Uživatelský agent si můžete napsat co je libo, text poté uvidíte ve výpisu přihlášených zařízení na dané lince.
Doporučené nastavení v uživatelském rozhraní odorik.cz:
Při výchozím nastavení se telefon chová špatně.
Nezapínejte proto následující volby:
Povolit udržení ověření
Udržení ověření přes NAT (telefon sám udržuje NAT i bez této volby, s touto volbou jen navíc przní lokální IP adresu)
Povolit rport (místo jedné registrace provede chybně dvě a potom nepřestane zvonit při nezvednutém hovoru zavěšeném protistranou)
Šifrování hovorů přes srtp a tls se nám nepodařilo zprovoznit.
IAX nedoporučujeme používat.
Podrobnější návod v Angličtině: http://www.joyce.cz/files/technicka-podpora/prirucky/voip-zarizeni/Manual_3170IB_V2.0_20111230_WELL.pdf
Pokud chci být schopen dělat odchozí hovory přes linku SIP2, je třeba nastavit telefon podobně jako vidíte na následujícím obrázku:
Výše je vyplnění nové položky v nastavení dialplánu, níže vidíte nastavení po uložení:
Když potom budete chtít udělat odchozí hovor přes SIP2, vytočíte číslo 02XXXXXXXXX. Tedy např. 02221221221 vytočí číslo 221221221 přes linku SIP2. Pokud vytočím jen 221221221 bude použito SIP1. Logika se v tom hledá těžko, ale funguje to.
http://www.joyce.cz/cz/technicka-podpora/faq/faq-voip-telefony/#15
Bohužel se zdá, že není možné rozpoznat, na kterou linku jde vyzvánějící hovor. Telefon zvoní vždy stejným způsobem.