Postup je jiný pro geografická čísla a osmistovky a jiný pro mobilní čísla. Portace je zdarma.
V sekci informující o přenosech telefonních čísel jsme povinni zveřejnit informace o právu na paušální náhradu.
Telefonní čísla se nejčastěji přenáší pomocí tzv. kódu OKU, který najdete u nás po přihlášení v menu “nastavení účtu”→ “Ověřovací kódy účastníka …” pro každé vaše telefonní číslo u nás. Tento kód spolu s informací, jaké číslo chcete portovat, předáte novému poskytovateli.
Možné je portovat i zrušené číslo a to až 30 dní po zrušení služby.
U služeb Odorik.cz nejsou žádné výpovědní lhůty. Nemáme žádné poplatky za ukončení služby nebo za přenos k jinému operátorovi. Zbývající kredit je možné využít na jiných číslech na účtu, převést na jiný účet (např. známému), nebo požádat o jeho vrácení za poplatek 50 Kč.