Používání chatu - podpory

Chatovací okno lze otevřít/zavřít kliknutím na tlačítko “Chat” vpravo nahoře pod tlačítkem “odhlásit”. Obě tlačítka jsou viditelná po celou dobu, kdy je uživatel přihlášen. Historie chatu se při uzavření okna neztratí, jen se uvolní místo na obrazovce. Historie chatu je uchovávána dlouhodobě a je v vždy k dispozici k nahlédnutí v chatovacím okně.

Chat je vhodný především pro:

  • Předání jednorázového odkazu na sdílení obrazovky pomocí webového prohlížeče - https://ctrlv.tv (podpora pak vidí na obrazovce to co vidí zákazník nebo obráceně)
  • Předání propojovacího kódu pro ovládání vzdáleného počítače program https://anydesk.com/en (preferovaný) nebo https://www.teamviewer.com/cs/ (horší ale více rozšířený)
  • Řešení problémů kdy je důležitá rychlost nebo zpětná vazba, kdy podpora se může ptát doplňující otázky bez dalšího zpoždění řešení problému.

Na chat také může být dobré se objednat předem emailem nebo telefonem. Pokud zahájíte chat a delší dobu nikdo neodpovídá, nechte na sebe kontakt nebo uveďte dobu, kdy budete moci být opět online.

 
chat.txt · Last modified: 2021/02/10 22:10 (external edit)