mapa pokrytí signálem sítě T-mobile.
Nejedná se o anonymní předplacenou kartu, SIM kartu lze použít jen s registrací a jako jednu ze služeb na Odorik.cz.
K nové SIM kartě se neváže telefonní číslo. Nové telefonní číslo si vyberete před samotnou aktivací SIM karty na našem webu. V menu “průvodce nastavením” → “Vlastní telefonní číslo” → “Vlastní telefonní číslo” → “Mobilní číslo Odorik v síti T-Mobile” u prázdné linky, ke které chcete číslo přiřadit. Na stejném místě se objednává přenos mobilního čísla k Odorik.cz.
SIM kartu (na rozdíl od většiny ostatního zboží v eshopu) je možné zaslat obyčejným dopisem za cenu 15 Kč. Cena SIM karty i poštovného bude hrazena (stejně jako u jiného zboží) z přednabitého kreditu.
Pokud si chcete SIM kartu vyzvednout osobně na naší pobočce (možné v Praze nebo v Brně; v Plzni zatím nikoli), není třeba si zde SIM kartu objednávat, stačí rovnou přijít.
Telefonní číslo si můžete přiřadit nebo přenést po přihlášení do Vašeho účtu Odorik.cz.
4488 - infolinka - hovor zdarma, hovory přijímá “živý” člověk, tedy žádná samoobsluha
4489 - zjištění stavu kreditu - zdarma (533 533 535 - lze i v roamingu)
3388 - volání do hlasové schránky - cena volání 0,59 Kč/min (aktivovat schránku k mobilnímu číslu je zatím možné jen na požádání )
Rychlé kontakty uložené na odorik.cz není možné přímo vytáčet, ale je možné je vytáčet pomocí aplikace OdorAk (jen telefony s Android). Jiné užitečné aplikace Odorik s nízkou spotřebou dat vhodné k používání se simkartou Odorik http://www.odorik.cz/w/api:programy
Nefunguje a nebude fungovat “email to SMS” - přeposílání emailů na mobil pomocí SMS.
OKU kód má neomezenou platnost, je součástí vaší smlouvy (novinka od 1. 4. 2020). ČVOP má omezenou platnost na 60 dní a obsahuje datum začátku platnosti. Generuje se na žádost zákazníka. Lze na něj přenést více čísel, která nejsou v řadě.
Proces portace pomocí OKU je plně automatizovaný.
Informace o roamingu jsou v našem ceníku. Kromě běžného roamingu je možné si SIM kartu přesměrovat na nomadické nebo geografické číslo a pak si na internetu upravit, kde má číslo zvonit. Zvonit tak může rovnou třeba i na místním čísle v zahraničí a to jen s příplatkem 0,59 Kč/min + internetová cena toho, kam číslo nasměrujete. Přesměrování se dělá podle návodu. Nepřehledný a zbytečně složitý návod existuje i na stránkách T-mobile. Čísla pro přesměrování doporučujeme zadávat vždy v národním formátu - do zahraničí stejně přesměrovat nelze. V zahraničí nepoužívejte podmíněné přesměrování, protože hrozí, že vám bude naúčtován roamingový hovor hned dvakrát - do dané země a zpět, a zóny 2 a 3 jsou velmi drahé. Lze použít jen nepodmíněné přesměrování.
Pro nepodmíněné přesměrování (tedy vždy) stačí zadat **21*cislo_na_ktere_chci_presmerovat#.
Bohužel bude přečtena T-mobile hláška o přesměrování.
Pro vypnutí přesměrování zadejte ##21#.
Pro podmíněné přesměrování (když je telefon vypnutý nebo mimo dosah signálu GSM) zadejte *62*cislo_na_ktere_chci_presmerovat#. Při nepodmíněném přesměrování na VoIP číslo u Odorik si můžete nastavit email informující o zmeškaných hovorech a uvidíte i zmeškané hovory ve výpisu hovorů.
Používat podmíněné přesměrování v roamingu nedoporučujeme. Je to nebezpečné !! Může se stát, že zaplatíte jak příchozí hovory do dané země tak hovor na číslo, které jste přesměrovali.
Pro vypnutí přesměrování zadejte ##62#. Kontrola nastavení: *#62#
Pokud cestujete mimo EU, pravděpodobně se Vám vyplatí si pořídit místní SIM nejen kvůli hovorům ale i datům. Na místní číslo si pak můžete přesměrovat příchozí hovory pomocí služeb Odorik.cz a úplně se tak vyhnete roamingovým poplatkům za příchozí hovory. Odchozí hovory můžete dělat přes Odorik.cz pomocí zpětného volání nebo přes data.
Zpravidla proběhne automaticky a není třeba se zabývat návodem níže. Po vložení nové simkarty do telefonu doporučujeme tak cca 1 hodinu vyčkat na automatickou konfigurační sms od T-mobile. Konfigurační Sms není v mobilu vidět, je vidět jen ve výpisu přijatých hovorů u nás na webu ale s cca 3/4 hodinovým zpožděním. Tedy tímto nastavením má smysl se zabývat až tak druhý den, pokud vše nezačne fungovat samo. Nastavení telefonu by mělo být shodné jako pro síť T-mobile.
Návod od T-mobile pro Váš konkrétní telefon - do položky Klíčové slovo napište název telefonu (např. Nokia 515) a dejte vyhledat.
Nefunguje-li Vám internet ani při nastavení podle návodu, zkontrolujte nastavení Proxy. T-mobile ve svých návodech i konfiguraci SIM karty uvádí, že máte zapnout proxy. U našich simkaret je ale třeba nechat proxy naopak vypnuté. Tohle bylo zjištěno např. u telefonů Nokia 208 a Nokia 6303 classic a pravděpodobně se vyskytuje i u jiných. http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=17&t=2025 http://forum.odorik.cz/viewtopic.php?f=17&t=2170 Chyba se projevuje tak, že nefunguje přístup k internetu z integrovaného Nokia webového prohlížeče. Z ostatních aplikací ano.
APN (Access Point Name): | internet.t-mobile.cz |
Primární DNS: | automaticky nebo 93.153.117.1 |
Sekundární DNS : | automaticky nebo 93.153.117.33 |
jméno i heslo uživatele | wap |
Pokud chcete k internetu připojit notebook, postupujte podle návodu na stránkách T-mobile Windows 7, Windows XP, část Ruční instalace. Možné je připojit se, pokud notebook obsahuje 3G modem, nebo přes USB dongle, nebo pomocí běžného telefonu a USB kabelu. Pro odesílání emailů jako smtp server použijte ten, který je svázán s Vaši emailovou adresou. Smtp server T-mobilu smtp.t-email.cz není možné použít.
Nastavení by nemělo být nutné. Pokud nefunguje, zkuste:
Název nastavení: | MMS TMCZ | ip adresa : | 10.0.0.10 | |
Domovská stránka: | http://mms | jméno uživatele a heslo: | mms | |
adresa APN : | mms.t-mobile.cz | Datový nosič GPRS | Port 80 (je možné, že tuto položku mít vůbec nebudete) |
Nic by nemělo být potřeba nastavovat. Středisko zpráv : +420 603 052 000