Postup pro vrácení kreditu zákazníkovi

Pokud si zákazník přeje vrátit kredit, např. protože zaslal chybnou částku, je to možné. Je za to poplatek 50 Kč.

Postup je následující.

Zákazník musí písemně požádat o vrácení kreditu a uvést vše potřebné. Tedy z jakého účtu naposledy platil, číslo svého účtu, banku, telefonní číslo u nás apod. i důvod vrácení. Na základě této písemné žádosti je mu vystaven a emailem zaslán opravný daňový doklad. Zákazník potvrdí jeho přijetí. V potvrzení přijetí musí být uvedeno číslo daňového dokladu a datum, kdy jej přijal.

Tuto emailovou komunikaci si vytiskneme a založíme spolu s opravným daňovým dokladem. Zákazník je pak povinen do účetnictví dát i tento opravný doklad, proto tato extra byrokracie.

Teprve poté můžeme zaslat peníze zpět.

Text emailu žádajícího potvrzení:

Tímto Vás žádáme o potvrzení opravného daňového dokladu, potvrzení nám pošlete e-mailem.

Stačí pouze informace, že dobropis č. ... Jste převzali dne..

 

S přáním krásného dne
 
vraceni_kreditu.txt · Last modified: 2015/05/18 13:56 (external edit)