Tyto telefony používáme interně ve firmě miniTEL s.r.o. pro vyřizování zákaznických hovorů.
Zmáčkněte šipku nahoru.
Nebo složitěji:
Zjištěnou IP adresu zadáte do webového prohlížeče a stiskněte Enter, např. 192.168.0.103
Přihlaste se do webového rozhraní jako admin, heslo admin:
Klikněte na záložku “Účty”, dále na číslo účtu např. “Účet 1”, který chcete nastavit –> “Obecná nastavení”
Když budete mít nastaven nestandardní lokální sip port, zmenšíte riziko náhodného skenování útočníka. Útočníci obvykle skenují nejčastěji používané lokální sip porty jako je 5060 až 5080. Vyhnete se tedy obtěžujícímu volání v nočních hodinách a případnému zcizení kreditu. Pokud máte zařízení na veřejné IP adrese nebo nějaký druh nebezpečného NATu, je toto nastavení nestandardního lokálního sip portu více než vhodné.
U každé linky, kterou máte aktivní na telefonu, je vhodné nastavit “Keep alive” a naopak v už. rozhraní u dané linky tuto možnost vypnout.
V menu telefonu u každé aktivní linky zapněte “Keep alive”:
V uživatelském rozhraní vypněte u dané linky “Keep alive”:
V už.rozhraní vypněte keep alive.
Proč zapnout na telefonu “keep alive”? Pokud mívá váš internet občas krátkodobé výpadky připojení (to může mít každý internet) a budete mít zapnutý keep alive na telefonu, potom bude telefon nedostupný jen po dobu samotného výpadku. Kdyby keep alive měl zapnutý jen náš server, telefon bude nedostupný do další přeregistrace, což může standardně trvat až hodinu.
Pokud najedete kurzorem na jednotlivé kolonky, zobrazí se nápověda. Tlačítkem obnovy vrátíte kolonku do výchozího nastavení.
Defaultní citlivost mikrofonu není ideální. Doporučujeme následující nastavení. (Vhodné i pro náhlavní soupravu, pokud používáte).
Pokud chcete, aby se přepojování hovorů na slepo a asistované přepojování lišilo jen tím, v jakém okamžiku ten, co přepojuje zavěsí, nastavte si tohle: V české verzi webových stránek je to Nastavení/Volací funkce/Automatické přesměrování (Česky chybně přeloženo Automatické přesměrování ve skutečnosti znamená Auto-Attended Transfer. Správný překlad by byl Automaticky asistované přepojení.)
Accounts → Call Settings Dialplan :
{ 00x+ | *x+ | **x+ | 1x+ | [2-9]xxxxxxxx | x+ | xx.*x. | ** | **# | \+420+x }
Defaultně je nastavená nevhodná volba Send anonymous na YES. Pokud chcete aby lidé věděli, kdo jim volá, je třeba to změnit:
Accounts → Account 1..6 → Call Settings → Send Anonymous na NO
Telefonní seznam má své tlačítko (otevřená kniha nad tlačítkem pro přepojení hovorů). Doporučujeme zapnout následující volbu, aby nebylo třeba při každém zmáčknutí vybírat druh telefonního seznamu, ale stačilo vybrat jen kontakt.
Pomocí BLF budete mít přehled, zda jsou linky Vašich kolegů obsazeny nebo zda vyzvání. Šablona PDF pro vytvoření popisků pro telefon GXP 2130 GXP2160
Zdá se, že to lze provést jen ze samotného telefonu, nikoli přes web.
http://www.manualslib.com/manual/692819/Grandstream-Networks-Gxp2130.html?page=42
Press MENU button to bring up the keypad configuration menu; Select "System" and enter; Select "Operations - Factory Reset"
Cesta, jak si vytvořit vlastní zvonění, není úplně jednoduchá a přímočará. Vypadá, že jsou na ní dvě komplikace.
První je nutnost převést vybranou mp3 na speciální formát, kterému rozumí Grandstream telefony. Druhá komplikace je v tom, jak tento speciální soubor s koncovkou .bin dostat do telefonu. K tomu je třeba mít vlastní http server.
http://www.grandstream.com/support/tools
Zajímavý může být též program Universal Phonebook Editor na stejném odkaze.
Grandstream telefony budou schopny stahovat synchronizované kontakty také ze služby http://www.phonecopy.com. Pracujeme na tom.